Általános szerződési feltételek

Az ÁSZF-ben tájékoztatást adunk a MÁTRA MÁNIA (továbbiakban: Szolgáltató) által szervezett élményprogramokon résztvevőnek (továbbiakban: Fogyasztó) a köztünk létrejövő szerződés általános feltételeiről.

A Fogyasztó általi önkéntes megrendeléssel (honlapon vagy e-mailben) és az ÁSZF elfogadásával (az írásbeli megrendelés automatikus elfogadást jelent), valamint a választott program árának 50%-ának átutalásával a szerződés a Szolgáltató és a Fogyasztó között a MÁTRA MÁNIA kiválasztott szolgáltatásaira érvényesen létrejön, amelyről a Szolgáltató megerősítő e-mailt küld a Fogyasztónak.

A Szolgáltató a Fogyasztó által megjelölt programhoz kapcsolódó, a honlapon közétett szolgáltatásokat nyújtja a Fogyasztó részére, egyben kötelezettséget vállal arra, hogy a szolgáltatást a lehető legmagasabb színvonalon, a Fogyasztó érdekeit ellátva teljesíti. A Szolgáltató jogosult a programok lebonyolításához alvállalkozókat bevonni.

Az egyes szolgáltatások tartalmát a Szolgáltató honlapján található információk tartalmazzák. Ezekből a szolgáltatásokból a Fogyasztó a honlapon keresztül, önkéntesen választhatja ki a neki megfelelőket, majd külön szolgáltatásokra vonatkozó igényeit írásban megerősíti.

A Fogyasztó a megrendeléssel együtt tudomásul veszi, hogy a programok helyszíne szabadtéren, természeti környezetben van. A Szolgáltatót semmilyen felelősség nem terheli a tőle független, külső tényezők miatt. Rossz idő esetén átfoglalhatóak a programok egy másik előre egyeztetett szabad időpontra, az eredeti dátumot követő 12 hónapon belül. A Fogyasztó a módosítást legkésőbb 24 órával az időpont előtt teheti meg. Amennyiben 24 órával korábban az ismert időjárási tényezőkre való tekintettel írásbeli átfoglalás nem történt, a befizetett összegekből visszatérítés nem jár.

A Fogyasztó kötelezi magát a programok helyszínének megóvására és a balesetek elkerülése érdekében történő felelős magatartásra. A Szolgáltató nem felel a Fogyasztót a programok helyszínén ért esetleges balesetért, vagyoni kárért.

A Fogyasztó az írásban megrendelt élményprogram díjának 50 %-át a megrendeléskor előlegként a megadott számlaszámra átutalja, melyről a Szolgáltató számlát küld. A megrendelő (Fogyasztó) a fennmaradó összeget díjbekérés után – a megrendelt külön szolgáltatások díjával kiegészítve – 24 órával a program kezdete előtt átutalással egyenlítheti ki.

A szerződéstől mindkét fél jogosult elállni piknik szolgáltatás esetén, melyet e-mail-ben közölni kell. Amennyiben az elállás a szolgáltatás megkezdését megelőző 14 napon túl történik, úgy a Szolgáltató a befizetett összeg visszafizetésére köteles. Amennyiben a Fogyasztó a szolgáltatást megelőző 2. és 14. nap között áll el a szerződéstől, úgy a Szolgáltató a befizetett díj 50%-ára lesz jogosult. Amennyiben a Fogyasztó a szolgáltatás teljesítését megelőző 24 órán belül áll el a szerződéstől, úgy a teljes szolgáltatási díjat, beleértve a megrendelt külön szolgáltatások díját is, köteles megfizetni a Szolgáltató részére.

A Szolgáltató szavatolja, hogy tevékenységét jogszerűen végzi. A Fogyasztó szavatolja, hogy a megrendelés során hamis adatot nem ad meg, felel azok valóságtartalmáért. A Szolgáltató nem köteles ellenőrizni a szerződés létrejöttekor a megadott adatok valóságtartalmát, valótlan adatok közlésekor indoklás nélkül és az esetlegesen befizetett díj visszatérítése nélkül jogosult a programot lemondani.

A matramania.hu oldalon és aloldalain található képek illusztrációk, ezért a szolgáltatások tartalmára azok alapján hivatkozni nem lehetséges.

A Fogyasztó panaszt tehet hivatalosan az info@matramania.hu címre. A beérkezett panaszt a Szolgáltató kivizsgálja és 30 napon belül arra választ ad. Mindkét fél törekszik arra, hogy vitáikat megegyezéses, békés úton rendezzék. Amennyiben a Fogyasztó és a Szolgáltató között az esetlegesen fennálló jogvita a tárgyalások során nem rendeződik, a Fogyasztó a Heves Megyei Békéltető Testülethez fordulhat.

A jelen szerződésben nem szabályozott kérdésekre a magyar jog, elsősorban a Polgári Törvénykönyv és a mindenkor hatályos magyar jogszabályok az irányadóak.

A Fogyasztó a szolgáltatás megrendelésével kijelenti, hogy a jelen ÁSZF rendelkezéseit részletesen, mindenre kiterjedően megismerte és megértette, az abban foglaltakat magára nézve kötelezőnek tekinti.

A Szolgáltató jogosult a jelen ÁSZF-et bármikor szabadon módosítani, azonban a Fogyasztóra annak az ÁSZF-nek a tartalma az irányadó, amely a szolgáltatás visszaigazolásának idejében érvényben és hatályban volt.

Deák Róbert e.v.
Székhely: 3235 Mátraszentimre Átalkő u. 7.
Adószám: 58749546-1-30
Nyilvántartási szám: 57099862
Telefonszám: +36706077286
Email: info@matramania.hu
Honlap: www.matramania.hu

Adatvédelmi rendelkezések

Fogyasztó hozzájárul ahhoz, hogy a Szolgáltató a szolgáltatás teljesítéséhez szükséges adatait kezelje. A hozzájárulás megadása a szerződés létrejöttéhez kötelező.
A megrendeléskor kizárólag azokat az adatokat kérjük Fogyasztótól, amelyek feltétlenül szükségesek a megrendeléshez. Ezeket az adatokat harmadik fél számára nem adjuk ki. Ez alól kivételt képeznek azok az információk, melyek szükségesek a programok lebonyolítása szempontjából a közreműködő partnereink számára.

Adatainak kezelésekor a hatályos magyar adatvédelmi jogszabályoknak megfelelően járunk el.
Fogyasztó hozzájárulását adhatja ahhoz, hogy Szolgáltató részére megkereséseket küldjön. Ezt bármikor, e-mailben megküldött értesítés útján jogosult visszavonni. A hozzájárulás megadása a szerződés létrejöttéhez nem kötelező.

Szolgáltató jogosult megőrizni a szerződéshez szükséges adatokat a szerződés teljesítését, vagy megszűnését követő 5 évig. Ezen határidő lejárta után Szolgáltató köteles a Fogyasztó minden adatát törölni, kivéve, ha Fogyasztó újabb szerződést kötött a Szolgáltatóval.
Szolgáltató magára nézve kötelező érvényűnek tekinti, hogy megkeresései során etikusan jár el.

Az ÁSZF és Adatvédelmi rendelkezések érvénybe lépése: 2022. május 03.

felfelé nyíl