Általános szerződési feltételek
Az ÁSZF-ben tájékoztatást adunk a MÁTRA MÁNIA (továbbiakban: Szolgáltató) által
szervezett élményprogramokon résztvevőnek (továbbiakban: Fogyasztó) a köztünk
létrejövő szerződés általános feltételeiről.
A Fogyasztó általi önkéntes megrendeléssel (honlapon vagy e-mailben) és az ÁSZF
elfogadásával (az írásbeli megrendelés automatikus elfogadást jelent), valamint a
választott program árának 50%-ának átutalásával a szerződés a Szolgáltató és a Fogyasztó
között a MÁTRA MÁNIA kiválasztott szolgáltatásaira érvényesen létrejön, amelyről a
Szolgáltató megerősítő e-mailt küld a Fogyasztónak.
A Szolgáltató a Fogyasztó által megjelölt programhoz kapcsolódó, a honlapon közétett
szolgáltatásokat nyújtja a Fogyasztó részére, egyben kötelezettséget vállal arra, hogy a
szolgáltatást a lehető legmagasabb színvonalon, a Fogyasztó érdekeit ellátva teljesíti.
A Szolgáltató jogosult a programok lebonyolításához alvállalkozókat bevonni.
Az egyes szolgáltatások tartalmát a Szolgáltató honlapján található információk
tartalmazzák. Ezekből a szolgáltatásokból a Fogyasztó a honlapon keresztül, önkéntesen
választhatja ki a neki megfelelőket, majd külön szolgáltatásokra vonatkozó igényeit írásban
megerősíti.
A Fogyasztó a megrendeléssel együtt tudomásul veszi, hogy a programok helyszíne szabadtéren, természeti környezetben van. A
Szolgáltatót semmilyen felelősség nem terheli a tőle független, külső tényezők miatt. Rossz
idő esetén átfoglalhatóak a programok egy másik előre egyeztetett szabad időpontra, az eredeti
dátumot követő 12 hónapon belül. A Fogyasztó a módosítást legkésőbb 24 órával az időpont
előtt teheti meg. Amennyiben 24 órával korábban az ismert időjárási tényezőkre való
tekintettel írásbeli átfoglalás nem történt, a befizetett összegekből visszatérítés nem jár.
A Fogyasztó kötelezi magát a programok helyszínének megóvására és a balesetek elkerülése
érdekében történő felelős magatartásra. A Szolgáltató nem felel a Fogyasztót a programok
helyszínén ért esetleges balesetért, vagyoni kárért.
A Fogyasztó az írásban megrendelt élményprogram díjának 50 %-át a megrendeléskor
előlegként a megadott számlaszámra átutalja, melyről a Szolgáltató számlát küld. A
megrendelő (Fogyasztó) a fennmaradó összeget díjbekérés után – a megrendelt külön
szolgáltatások díjával kiegészítve – 24 órával a program kezdete előtt átutalással egyenlítheti
ki.
A szerződéstől mindkét fél jogosult elállni piknik szolgáltatás esetén, melyet e-mail-ben közölni kell. Amennyiben az
elállás a szolgáltatás megkezdését megelőző 14 napon túl történik, úgy a Szolgáltató a
befizetett összeg visszafizetésére köteles. Amennyiben a Fogyasztó a szolgáltatást
megelőző 2. és 14. nap között áll el a szerződéstől, úgy a Szolgáltató a befizetett díj 50%-ára
lesz jogosult. Amennyiben a Fogyasztó a szolgáltatás teljesítését megelőző 24 órán belül áll
el a szerződéstől, úgy a teljes szolgáltatási díjat, beleértve a megrendelt külön szolgáltatások
díját is, köteles megfizetni a Szolgáltató részére.
A Szolgáltató szavatolja, hogy tevékenységét jogszerűen végzi. A Fogyasztó szavatolja, hogy
a megrendelés során hamis adatot nem ad meg, felel azok valóságtartalmáért. A Szolgáltató
nem köteles ellenőrizni a szerződés létrejöttekor a megadott adatok valóságtartalmát,
valótlan adatok közlésekor indoklás nélkül és az esetlegesen befizetett díj visszatérítése
nélkül jogosult a programot lemondani.
A matramania.hu oldalon és aloldalain található képek illusztrációk, ezért a szolgáltatások tartalmára azok alapján hivatkozni nem lehetséges.
A Fogyasztó panaszt tehet hivatalosan az info@matramania.hu címre. A beérkezett panaszt a
Szolgáltató kivizsgálja és 30 napon belül arra választ ad. Mindkét fél törekszik arra, hogy
vitáikat megegyezéses, békés úton rendezzék. Amennyiben a Fogyasztó és a Szolgáltató
között az esetlegesen fennálló jogvita a tárgyalások során nem rendeződik, a Fogyasztó a
Heves Megyei Békéltető Testülethez fordulhat.
A jelen szerződésben nem szabályozott kérdésekre a magyar jog, elsősorban a Polgári
Törvénykönyv és a mindenkor hatályos magyar jogszabályok az irányadóak.
A Fogyasztó a szolgáltatás megrendelésével kijelenti, hogy a jelen ÁSZF rendelkezéseit
részletesen, mindenre kiterjedően megismerte és megértette, az abban foglaltakat magára
nézve kötelezőnek tekinti.
A Szolgáltató jogosult a jelen ÁSZF-et bármikor szabadon módosítani, azonban a
Fogyasztóra annak az ÁSZF-nek a tartalma az irányadó, amely a szolgáltatás
visszaigazolásának idejében érvényben és hatályban volt.
Deák Róbert e.v.
Székhely: 3235 Mátraszentimre Átalkő u. 7.
Adószám: 58749546-1-30
Nyilvántartási szám: 57099862
Telefonszám: +36706077286
Email: info@matramania.hu
Honlap: www.matramania.hu
Adatvédelmi rendelkezések
Fogyasztó hozzájárul ahhoz, hogy a Szolgáltató a szolgáltatás teljesítéséhez szükséges adatait kezelje. A hozzájárulás megadása a szerződés létrejöttéhez kötelező.
A megrendeléskor kizárólag azokat az adatokat kérjük Fogyasztótól, amelyek feltétlenül szükségesek a megrendeléshez.
Ezeket az adatokat harmadik fél számára nem adjuk ki. Ez alól kivételt képeznek azok az információk, melyek szükségesek a programok lebonyolítása szempontjából a közreműködő partnereink számára.
Adatainak kezelésekor a hatályos magyar adatvédelmi jogszabályoknak megfelelően járunk el.
Fogyasztó hozzájárulását adhatja ahhoz, hogy Szolgáltató részére megkereséseket küldjön.
Ezt bármikor, e-mailben megküldött értesítés útján jogosult visszavonni. A hozzájárulás megadása a szerződés létrejöttéhez nem kötelező.
Szolgáltató jogosult megőrizni a szerződéshez szükséges adatokat a szerződés teljesítését, vagy megszűnését követő 5 évig. Ezen határidő lejárta után
Szolgáltató köteles a Fogyasztó minden adatát törölni, kivéve, ha Fogyasztó újabb szerződést kötött a Szolgáltatóval.
Szolgáltató magára nézve kötelező érvényűnek tekinti, hogy megkeresései során etikusan jár el.
Az ÁSZF és Adatvédelmi rendelkezések érvénybe lépése: 2022. május 03.